wtorek, 30 grudnia 2014

Poświąteczne nadrabianie zaległości :-D

Po świątecznej przerwie pora pokazać trochę nowości :-) Na początek mam zdjęcia kompletu, który był prezentem świątecznym dla mojej bratowej. Podobno się podoba :-D Zdjęcia zrobiłam telefonem chwilę przed zapakowaniem prezentu. Niedługo pokażę zdjęcia porządnej jakości :-)


Powstała też kolejna broszka :-) Toho i kamień, którego nazwy niestety nie pamiętam. Był kolejną niespodzianką z Craft Bag od korallo.pl (tęsknię za tymi Craft Bag :-D )


Tył podszyty jest czarną sztuczną skórą.

A ta zawieszka długo czekała na porządne zdjęcia:


Zawiesiłam ją na satynowym sznureczku z zapięciem. Koraliki to toho i turkusowy jadeit.

Na zdjęcia czeka jeszcze broszka, którą dostała moja mama. Na szczęście w tym roku byłam chyba grzeczna bo Mikołaj podarował mi aparat :-D Teraz zdjęcia będę mogła dodawać na bieżąco... Jak tylko kupię igły :-( Ostatnia mi się złamała i mam niestety małą przerwę w tworzeniu :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz