poniedziałek, 8 grudnia 2014

Znowy nadrabiam zaległości

Zajęta tworzeniem świątecznych prezentów dla bliskich zaniedbałam trochę blog. Pora nadrobić zaległości. Na początek pierwszy naszyjniczek, którego zdjęcia gdzieś mi się wcześniej zapodziały.


Niezbyt udany. Kamień to prawdopodobnie sardonyks ale pewności nie mam.

W międzyczasie powstała też prosta bransoletka z SuperDuo z wykończeniem makramowym i regulowaną długością.


I jeden świąteczny tworek :-) Moja pierwsza koralikowa gwiazdka. Zdjęcie niestety z telefonu ale coś tam widać :-)


Na koniec taka mała zapowiedź tego, co pokażę po świętach (bo to będzie prezent). Zdjęcia także z telefonu. Do kompletu powstaje jeszcze bransoletka. Na początku miał być tylko naszyjnik, ale jakoś tak się rozpędziłam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz